Sunday, March 17, 2013

Sambung Kemas 2

Semalam (Sabtu) kitorang pegi kemas rumah lagi. Kali ni kami bermalam disana. (Jumaat mlm sabtu).
Tak banyak sangat kerja yang aku buat sebab laki aku jer yg banyak buat kerjanye...hihi
Abis ruang tamu & ruang dapur punye area dia kasi vacuum. 
Kat dapur, dia vacuum lagi sekali segala taik-taik tikus yang masih ada. Aku keluarkan periuk-periuk
& pinggan mangkuk kat kabinet atas, rupa-rupanya masih berlambak lagi habuk & taik lipas & tikus. 
Kat atas kabinet pon berlonggok jugak taik tikus, seb bek ada laki yg kurus kering, selamba jer
dia panjat angkat vacuum sekali kasi seduuut semua...

Dan inilah aku persembahkan....dapur buruk di rumah pusakaku ini....



Sempit jer. Macam dapur rumah apartment.
Kalaulah dapat renovate jadi open kitchen siap ada island, kan best...

Aku ada usha blog ni, dia dah cat kaler putih. Ada gambar sebelum n selepas & masa buat.
Jadi, aku juga tengah membayangkan kalau dapur ni dah cat kaler putih.
Hm....macam mana agaknya ye?

No comments:

Post a Comment