Thursday, March 21, 2013

Beli Handle Satta Ikea

 Hari ni pegi jenjalan Ikea, dengan misi mencari handle kabinet.
Pertama kali bawak Zahraa masuk sini. Dia excited giler sampai tertidur masa shopping.
Mak bapaknye pon excited giler sampai 2x ronda atas bawah. Beli handle murah ajer pown...!

Sebabnya kalau dikira semua handle yang diperlukan, mau lebih dari 50pcs. Sebab nak re-decorate sekali kabinet bancuh air & kabinet tv lama sekali. Kalau beli handle yang mahal, pengsanlah aku!
Lama jugak pikir nak amik kaler ape. Bertekak punye bertekak dengan laki aku, 
akhirnya aku ikut cadangan dia suh amik hijau.

Aku try search kat internet, nak tengok macam mana rupanya handle ni kalau dah pasang.
Susah jugak nak carilah. setakat jumpa advertisement dia banyak lah.
Jenuh jugak tukar2 keywords, akhirnya dapat jugaklah gegambar kat bawah ni.
 







Source: Here

Yang kat kabinet dapur tu, tombol satta kaler hijau.....hmm...mcm tak menyerlah jer.....?!
Yang kat drawers biru nih, kaler putih punyer handle. Kenapa aku macam tak teruja jer rasa?!
Alah....aku dah siap beli dah...banyak plak tu...nak nyesal pon tak guna...





Source: here

Yang ni plak, satta kaler merah. 
Agak menyerlah sebab kena dah dgn tema dia. 
Siap ada deco lain yg kaler merah jugak, so ok la kan....



Macam mana lah agaknyer kaler dapor aku nih nanti??





No comments:

Post a Comment