Friday, March 8, 2013

Transfer Peti Ais

 Tu laki aku duk tolak peti ais dgn vacuum sekali yg dlm kotak tu.

Ini peti ais kecik jer. Mini bar omputih kata.
Ntah kenapa aku sayang sgt dgn peti ais nih.
Mak aku belikan tuk aku masa aku duduk bujang dulu. Dia beli kat kedai barangan hotel terpakai 
kat sungai chua harga RM250. 
Buruk ajer pon. Design outdated giler. Aku mati-mati takmo bawak gi umah sewa aku.
Sekarang nih, aku dah pindah rumah 4 kali, duk usung peti ais nih.
Bangi - P.Perdana - Sg. besi - P. Perdana - Ampang ---->Bangi balik.
Angkut naik kancil jer!
Body besi, pintu kayu, tabung compressor dgn coil terdedah kat belakang.
Berat sangat-sangat.
Sejak dah reti nak menghargai barang lama nih, kemain aku jaga dia.
Elok lagi tuh.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment